Uusia asuntoja alueelle

Master Kodit Oy rakentaa As Oy Järvenpään Elovainion naapuriin uuden taloyhtiön. Kohteeseen tulee asuntoja yksiöistä neliöihin. Ennakkomarkkinointi alkaa elokuussa 2022. Tarkemmat tiedot ja varaukset Master Kodit Oy:n kautta:

Tämänkin korttelin asukkaat saavat hyvät mahdollisuudet osallistua Laiho ry:n toimintaan aivan kotinurkilla vaikka yhdistyksemme ei ole ollut varsinaisen kohteen suunnittelussa mukana.

Asuinkortteli

As Oy Järvenpään Elovainio

Master Kodit Oy on rakentanut Järvenpäähän Lepolan alueelle Keski-Uudenmaan kristillisen koulun ja päiväkodin välittömään läheisyyteen asuinkorttelin, jossa on 50 asuntoa.  Osa asunnoista on luhtitaloissa ja osa kaksikerroksisessa rivitalossa. Korttelissa on asuntoja perheille, yksin asuville ja ikäihmisille.

Luhtitalojen alakerrassa on esteettömiä yksikerroksisia asuntoja. Luhtitalojen yläkerran asunnoissa on yksikerroksisia asuntoja sekä valoisalla ullakolla varustettuja asuntoja. Luhtitalojen yläkerroksen asuntoihin pääsee hissillä. Asunnot ovat parvia lukuunottamatta esteettömiä.

G-talossa on kaksikerroksisia saunallisia kolmioita ja neliöitä. Asuntojen alakerrassa on huomioitu esteettömyys.

Korttelin keskellä on yhteisöllisyyttä tukeva korttelitupa ja yhteinen piha.

As Oy Järvenpään Elovainion asunnot on myyty.

Vapautuvista omistus- ja vuokra-asunnoista voi ilmoittaa yhdistyksellemme sähköpostitse. Välitämme tiedon asunnoista kiinnostuneille.

Jos olet kiinnostunut asumaan alueella vuokra-asunnossa tai ostamaan asunnon omaksesi, ole yhteydessä meihin sähköpostitse.